ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

0310-2018-10 „Периодични доставки на строителни материали за нуждите на Технически университет – Габрово и неговите разпоредители с бюджет по три обособени позиции“

Технически университет Габрово обявява открита процедура с предмет: „Периодични доставки на строителни материали за нуждите на Технически университет – Габрово и неговите разпоредители с бюджет по три обособени позиции“:

Обособена позиция № 1: „Периодични доставки  на зидарски и мазачески,  настилки,  облицовъчни, лепила, пирони и други довършителни материали и изделия, покривни и тенекеджийски материали“

Обособена позиция № 2: „Периодични доставки  на бояджийски, ВиК  материали и други“

Обособена позиция № 3: „Периодични доставки  на Ел. материали“

 

Вид на процедурата: Открита процедура по реда на чл. 73, ал. 1 от ЗОП

 

Срок за подаване на документи е 17:00 часа на 07.11.2018, като офертите следва да бъдат подадени в деловотството на Технически университет - Габрово.

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на 08.11.2018 в 11:00 часа в Заседателна зала ет.2 в сграда Ректорат на Технически университет - Габрово.

 

06.10.2018г. Документация за участие

08.10.2018г. Връзка към АОП

08.10.2018г. Решение за откриване на процедурата

08.10.2018г. Обявление за поръчка

08.10.2018г. еЕЕДОП

10.11.2018г. Решение за изменение

21.11.2018г. Решение за прекратяване на Позиция 3

23.11.2018г. Протокол от работата на комисията

23.11.2018г. Доклад от комисията

23.11.2018г. Решение за класиране на участниците

06.12.2018г. Обявление за възложена поръчка по Позиция 3

27.12.2018г. Обявление за възложена поръчка по Позиция 1 и Позиция 2

27.12.2018г. Договор по Позиция 1

27.12.2018г. Договор по Позиция 2

10.04.2020г. Обявление за приключен Договор - Позиция 2 

21.12.2020г. Обявление за приключен Договор - Позиция 1

 

 

0110-2018-9 „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности по информиране и публичност по проект: BG05M2OP001-1.002-0023 Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по две обособени позиции

Технически университет Габрово обявява открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности по информиране и публичност по проект:   BG05M2OP001-1.002-0023 Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по две обособени позиции:


Обособена позиция № 1 „Изработване и доставка на информационни и презентационни материали“
и
Обособена позиция № 2 „Организиране на публични събития/пресконференции/“

 

Вид на процедурата: Открита процедура по реда на чл. 73, ал. 1 от ЗОП

 

Срок за подаване на документи е 17:00 часа на 06.11.2018, като офертите следва да бъдат подадени в деловотството на Технически университет - Габрово.

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на 07.11.2018 в 11:00 часа в Заседателна зала ет.2 в сграда Ректорат на Технически университет - Габрово.

 

04.10.2018г. Връзка към АОП

04.10.2018г. Решение за откриване на процедурата

04.10.2018г. Обявление за поръчка

04.10.2018г. Документация за участие

21.11.2018г. Протокол от работата на комисията

21.11.2018г. Доклад от комисията

21.11.2018г. Решение за избор на изпълнител

20.12.2018г. Обявление за възложена поръчка

20.12.2018г. Договор по Позиция 1

20.12.2018г. Договор по Позиция 2

20.12.2023г. Обявление за приключване на Договор по Позиция 1

20.12.2023г. Обявление за приключване на Договор по Позиция 2

 

 

0110-2018-8 „Изработка и доставка на печатни и рекламно-информационни материали по проект: 2018-1-BG01-KA103-047173 „Мобилност на студенти и персонал от висши училища между програмни страни”

Технически университет Габрово обявява открита процедура с предмет: „Изработка и доставка на печатни и рекламно-информационни материали по проект: 2018-1-BG01-KA103-047173„Мобилност на студенти и персонал от висши училища между програмни страни”

 

Вид на процедурата: Открита процедура по реда на чл. 73, ал. 1 от ЗОП

 

Срок за подаване на документи е 17:00 часа на 05.11.2018, като офертите следва да бъдат подадени в деловотството на Технически университет - Габрово.

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на 06.11.2018 в 11:00 часа в Заседателна зала ет.2 в сграда Ректорат на Технически университет - Габрово.

 

04.10.2018г. Връзка към АОП

04.10.2018г. Решение за откриване на процедурата

04.10.2018г. Обявление за поръчка

04.10.2018г. Документация за участие

12.10.2018г. Разяснение 1

15.10.2018г. Разяснение 2

07.11.2018г. Протокол 1

07.11.2018г. Доклад от работата на комисията

07.11.2018г. Решение за класиране на участниците

28.11.2018г. Договор

28.11.2018г. Обявление за възложена поръчка

10.10.2019г. Обявление за приключен договор

 

 

2509-2018-7 „Доставка на канцеларски материали, тонер касети, мастилници за печатащи устройства, носители за съхраняване на данни и различни видове хартия за нуждите на Технически университет-Габрово и неговите разпоредители с бюджет“

Технически университет Габрово обявява открита процедура с предмет: Доставка на канцеларски материали, тонер касети, мастилници за печатащи устройства, носители за съхраняване на данни и различни видове хартия за нуждите на Технически университет-Габрово и неговите разпоредители с бюджет,

по обособени позиции, както следва:

обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали”

обособена позиция № 2 „Доставка на тонер касети и мастилници за печатащи и копирни устройства”

обособена позиция № 3 „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”

обособена позиция № 4 „Доставка на носители за съхраняване на данни”

обособена позиция № 5 „Доставка на хартии и картони за полиграфията”

 

Вид на процедурата: Открита процедура по реда на чл. 73, ал. 1 от ЗОП

 

Срок за подаване на документи е 17:00 часа на 30.10.2018, като офертите следва да бъдат подадени в деловотството на Технически университет - Габрово.

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на 31.10.2018 в 13:00 часа в Заседателна зала ет.2 в сграда Ректорат на Технически университет - Габрово.

 

27.09.2018г. Връзка към АОП

27.09.2018г. Решение за откриване на процедурата

27.09.2018г. Обявление за поръчка

27.09.2018г. Документация за участие

29.10.2018г. Писмо К-01-527

03.12.2018г. Протокол от работата на комисията

03.12.2018г. Доклад от комисията

03.12.2018г. Решение за избор на изпълнител

04.01.2019г. Решение за избор на изпълнител - позиция 4

10.01.2019г. Обявление за възложена поръчка по позиция 1, 2, 3 и 5

10.01.2019г. Договор по Позиция 1

10.01.2019г. Договор по Позиция 2

10.01.2019г. Договор по Позиция 3

10.01.2019г. Договор по Позиция 5

28.01.2019г. Обявление за възложена поръчка по позиция 4

28.01.2019г. Договор по Позиция 4

08.01.2020г. Обявление за приключен договор - Позиция 1

08.01.2020г. Обявление за приключен договор - Позиция 2

08.01.2020г. Обявление за приключен договор - Позиция 3

08.01.2020г. Обявление за приключен договор - Позиция 5

26.01.2021г. Обявление за приключен договор - Позиция 4